مزیت داشتن شوراهای وکلای ایالتی
نوشته شده توسط : لوکس

وكيل در مشهد

مزیت داشتن شوراهای وکلای ایالتی این است که حجم کار شورای وکلای هند را می توان به این شوراهای مختلف وکلای ایالتی تقسیم کرد و همچنین می توان به موضوعات محلی و به صورت سریع رسیدگی کرد. با این حال ، برای همه اهداف عملی و حقوقی ، شورای وکلای هند قدرت نهایی خود را برای تصمیم گیری در مورد و کلیه موضوعات مربوط به حرفه وکالت یا به طور جداگانه در مورد وکیل مدافع حفظ می کند ، همانطور که در قانون پیش بینی شده است. قانون وکلا ، 1961.

فرایند دریافت حق تمرین در هند دو مرحله ای است. اول ، متقاضی باید دارای مدرک حقوق از یک موسسه شناخته شده در هند (یا از یکی از چهار دانشگاه شناخته شده در انگلستان) باشد و دوم ، باید مدارک ثبت نام شورای وکلای ایالتی که در آن تحصیل کرده است را گذرانده باشد. او به دنبال ثبت نام است برای این منظور ، شورای وکلای هند دارای یک کمیته داخلی است که وظیفه آن نظارت و بررسی م institutionsسسات مختلف اعطای مدارک حقوقی و اعطای اعتبار به این موسسات پس از رعایت استانداردهای لازم است. به این ترتیب ، شورای وکلای هند همچنین از رعایت استاندارد آموزش مورد نیاز برای تمرین در هند اطمینان حاصل می کند. در مورد صلاحیت ثبت نام در شورای وکالت ایالتی ، در حالی که تشریفات واقعی ممکن است از یک ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد ، اما عمدتاً آنها اطمینان می دهند که درخواست ورشکسته /جنایتکار نبوده و عموماً برای تمرین در دادگاه های هند مناسب است.

ثبت نام در شورای وکلا همچنین به این معنی است که دارنده مدرک حقوق به عنوان یک وکیل مدافع شناخته می شود و ملزم به رعایت استاندارد رفتاری و رفتار حرفه ای در هر زمان ، چه در حرفه و چه در خارج از حرفه است. شورای وکلای هند همچنین "قوانین رفتاری" را توصیه می کند که در حین تعامل با مشتریان و حتی موارد دیگر توسط وکلای مدافع در دادگاه رعایت شود.





:: برچسب‌ها: وكيل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: